  • Data: 2008-04-26 10:44:24
    Temat: Re: Kontrakt z firmą IT w USA a płacenie podatków
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    c...@j...com wrote:

    > No niestety tak. Tylko sam pewnie wiesz jak jest z płaceniem podatków
    > w naszym poje.... kraju.

    Huh?

    IMHO, to akurat jest proste.
    Podatki płacisz przelewem albo w kasie.
    Gdzie tu widzisz jakiś problem?

    > Nie ma z tego żadnego pożytku? Czy aby ktoś się do mnie za to nie
    > przyczepi?

    Nie pisałem o pożytku z płacenia podatków w Stanach, tylko o sensie
    płacenia tam podatków, jeśli nie jesteś do tego zobowiązany.

    Już nie mówiąc o konieczności ewentualnego osobistego wyjaśnienia w IRS,
    jak już zaczniesz tam płacić podatki nie będąc do tego zobowiązany.

    > Czyli sugerujesz prowadzenie DG?

    Nic nie sugeruję. Jesteśmy na grupie dyskusyjnej i tak sobie dyskutujemy.

    Piotrek