  • Data: 2008-04-10 12:53:23
    Temat: Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli, co byście mi teraz doradzili, aby zrobić? Za tydzień w czwartek
    mam spotkanie w US - zaniosę im tak, jak wspomniałem już wyciąg za
    okres, który chcą, ewidencję (o ile można to nazwać to ewidencją - po
    prostu mam plik w Excelu z danymi klientów, datami i kwotami wpłat,
    wykazanym moim zarobkiem, bądź stratą, kosztami przesyłek i prowizji dla
    serwisu), wydruki z aukcji zachodnich, na których nabywałem towar i
    wydruki z polskiego serwisu aukcyjnego. Czy coś jeszcze? I jeszcze mi
    się przypomniało, że panie kontrolujące zasugerowały mi złożenia pit.
    Tylko jak to ugryźć skoro nie mam dg?