  • Data: 2007-09-02 01:55:26
    Temat: Re: Korekta zeznania, wspólne opodatkowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > No to zamień "nie potrafią" na "nie dadzą rady" ....

    O już lepiej.
    Tylko że niewykonalne.
    Bo złożone pierwsze zeznanie jak najbardziej może być poprawne.

    Np składam zeznanie i nie skorzystałem z żadnym ulg. A teraz się
    romyśliłem i chce skorzystać z przysługujących mi ulg.
    W którym miejscu moje pierwsze zeznanie jest niepoprawne, że nie mogę
    złożyć korekty wspólnie?

    W przypadku dosłanego pitu po terminie: w którym miejscu moje zeznanie
    było niepoprawne?
    I jaki czynnik spowodował, że nagle z poprawnego stało się niepoprawne i
    kiedy? Czy w momencie kiedy firma pit wystawiła czy w momencie kiedy ja
    sie o nim dowiedziałem.
    A co jak będę chciał złożyć korektę z zupełnie innego powodu w czasie
    kiedy firma pit wysłała a ja go jeszcze nie dostałem?
    Moje zeznanie w tym momencie jest poprawne czy niepoprawne?