  • Data: 2015-10-11 20:35:28
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-11 o 19:58, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A ja mówię, że miałby? To Ty twierdziłeś, że pieniądze wydane na walutę
    > zostaną w kraju

    Bo zostaną, to są złotówki, tych nie wydaje się za granicą. Skoro ktoś
    będzie chciał coś kupić za granicą, to w Polsce zostawi złotówki, które
    ktoś inny wyda w Polsce.

    > i w domyśle, że zostaną tu opodatkowane, bo o tym była

    A to już twoje chore domysły. Jakby miałby tu zostać wyłącznie w celu,
    aby być opodatkowane, to już by było marnotrawstwo. Ale oczywiście w
    jakiś sposób zostaną opodatkowane transakcje, skoro będą się odbywać w
    Polsce. Nie to jednak jest celem.

    > mowa. No ale nie zostaną, bo VAT nie ma, a PIT KorWin zlikwiduje.

    Straszne. Gospodarka upadnie bez opodatkowanych pieniędzy!

    --
    Liwiusz