  • Data: 2015-10-16 17:42:14
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-16 o 14:35, Liwiusz pisze:

    > Oczywiście, że tak, zgodnie ze starą rzymską zasadą "chcącemu nie dzieje
    > się krzywda".

    Aha. Czyli ma sobie kupić komputer, podłączyć do internetu, powiesić
    monitor 500 cali w salonie (żeby nie przegapił) i 24h/dobę śledzić
    notowania nieruchomości. A jak będzie miał przerwę w dostępie do
    internetu to frajer, bo przegapił hossę...

    Ręce opadają.

    > "Przespać hossę" - dobre, rzeczywiście taka osoba niech lepiej nie
    > posiada nieruchomości, kiedyś prześpi coś innego (na przykład
    > odśnieżanie) i jeszcze komuś krzywdę zrobi.

    Tu aż nawet brak słów...

    > Oczywiście. A jaka dopłata? To już każdy sobie sam ustala, płacąc
    > odpowiedni podatek.

    Dlaczego za przymus ma być dopłata? Dlaczego _ma_być_przymus_?

    Niech ktoś mi wytłumaczy, skąd w ogóle ten idiotyczny pomysł, że ma być
    przymus? To jakaś wrodzona mentalność niewolnika, czy jak?

    > Ale przynajmniej aspirują do bycia elitą. A jeśli komuś bycie elitą
    > ciąży - zawsze może sprzedać nieruchomość.

    Chyba nie rozumiesz słowa "elita".
    Jeżeli dla ciebie posiadacz domku 50m2 z wychodkiem na podwórku, który
    odziedziczył po dziadkach (i nie chce go sprzedać) to elita...

    ...to dziwię się, że w ogóle potrafisz skonfigurować czytnik do newsów.

    Pozdrawiam
    Piotr