    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 7 Dec 2015 18:57:10 +0100
    From: "G.S." <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Korwin a PIT
    <mvimei$ei1$1@node2.news.atman.pl> <mvin1l$f53$1@node2.news.atman.pl>
    <561ceef9$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvir0m$iqj$1@node2.news.atman.pl>
    <561cf0f4$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvis35$k3b$1@node2.news.atman.pl>
    <561cf90e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <561d02b3$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvj00g$npv$2@node2.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    <5645d056$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1511161328090.4068@quad>
    <5649d2e4$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <564a3cf1$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 16 Nov 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    [...]
    [...]
    > Ano wiadomo, to normalka.

    No właśnie *nie*.
    "Normalka" jest wtedy, kiedy zainteresowany jest
    *zadowolony* z transakcji. Statystycznie ;>

    > Ale z punktu widzenia społeczeństwa babuleńka, która
    > zablokuje budowę tamy może stanowić znaczne zagrożenie.
    > Dlatego społeczeństwo wypracowało metody.

    Bandyckie?
    Bo jak inaczej nazwać *nieoddanie domu* (gotowego,
    choć może i starego) w zamian, w którym to nie ma
    genialnych pułapek w stylu elektrycznego ogrzewania
    (zapodanego kiedyś powodzianom) czy betonowej wylewki
    "babcia sobie na tym położy<tu lista kombinacji>",
    nie wspominając o lokalizacji?
    A tak wiem, "w centrum wsi jest 1,5x drożej" :P
    Nie piję konkretnie do tej "babuleńki" bo nie
    kojarzę, ale pamiętam reportaż sprzed lat, gdzie
    to jakiś dziadek miał w Katowicach domek z krową
    dookoła którego było rondo :> (nie, nie w centrum,
    któraś ruchliwsza droga na obrzeżach).
    Wszystkie "propozycje zamienne" (fakt, dostał),
    miały dwie główne wady: albo dużo za drogie
    UTRZYMANIE, albo totalnie odmienny charakter.

    pzdr, Gotfryd