  • Data: 2002-11-14 10:12:30
    Temat: Re: Koszt czy amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Nov 2002, Sławomir Delegacz wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> [...]
    >+ > Użytkownik fart napisał:
    [...]
    >+ > Nieeeeee.... No co ty. Wyposażenie to własnie takie cos co słuzy nam
    >+ > dłużej niż rok, ale jest "niskocenne" - tańsze niż 3500.
    >+
    >+ Zapomniałeś (aś) dodać - ale droższe niż 1500 zł.

    Wyrażam sprzeciw. IMHO każde krzesło *jest* wyposażeniem.

    >+ W związku z powyższym zakup krzeseł i stołów jest najzwyklejszym kosztem.

    Zdaje się że masz na myśli że *nie musisz* wpisywać do EW ?
    Prawda.
    Ale primo - IMHO możesz (komu by się chciało)
    secundo - to że nie wpiszesz nie jest jeszcze powodem żeby
    wyposażeniem być przestało.

    Zastanów się moment i powiedz mi, do jakiej kategorii
    zostanie takie krzesło zaliczone np. w razie remanentu
    likwidacyjnego. Kwestię że może nagle się zepsuć ;>
    pomińmy, dobrze ? Robimy remanent, spisujemy "krzesło
    okrągłe płaskie szt. 2" - i CZYM owe krzesła są ?
    Nie uwierzę że towarem handlowym ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (wyrażający nadzieję że Maddy nie zdążyła cię podrapać :))