  • Data: 2011-03-01 11:04:40
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Smucą mnie takie argumenty od młodych zdrowych, jaka to państwowa służba
    > zdrowia jest niezbędna do życia i jak to bez niej byśmy umierali pod
    > płotem. A jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że albo płacisz
    > prywatnie, albo umierasz.

    Nonsens. Prywatnie to możesz sobie zrobić diagnostykę kiedy ci się spieszy,
    zęby wyleczyć itd. Natomiast jeśli znasz ubezpieczyciela, który oferuje
    w cenie dla normalnego człowieka np. pokrywanie kosztów nowoczesnej terapii
    raka, chorób układu krążenia, odpowiednie operacje itd. itp. to daj znać,
    chętnie dam komuś takiemu zarobić.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>