  • Data: 2011-03-01 16:31:10
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 17:00, Liwiusz pisze:

    > Po raz dziewiąty, dla tych, co pomimo państwowej szkoły, mają problemy z
    > czytaniem ;)
    >
    > Pisałem, iż uważam, że płacenie składki zdrowotnej z DG jest
    > przepłacaniem, ponieważ takie samo ubezpieczenie można mieć taniej.
    >
    > Uwaga:
    > To nie znaczy, że uważam, że można prowadzić DG i nie płacić składki
    > zdrowotnej.

    To oznacza, że jeśli się chce mieć te ubezpieczenie taniej to trzeba
    zrezygnować z DG i zacząć zarabiać psie pieniądze.
    Tylko po co się ze swoim tekstem wyrwałeś jak Filip z konopi w wątku
    gdzie ludzie dyskutowali jak (w domyśle nie rezygnując z wysokich
    dochodów) uzyskać wysoki poziom świadczeń zdrowotnych za mniejszą cenę
    niż 230 zł. Były tam pomysły z ubezpieczeniami prywatnymi i
    ubezpieczeniem w GB.

    MD