  • 1. Data: 2003-02-21 14:06:10
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    czy pracownik może skorzystać z k.u.p. w sytuacji gdzy otrzymuje
    wynagrodzenie lub zasiłek chorobowy ?

  • 2. Data: 2003-02-21 14:15:23
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Biedrona" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy pracownik może skorzystać z k.u.p. w sytuacji gdzy otrzymuje
    > wynagrodzenie lub zasiłek chorobowy ?
    -------------------------------
    Z tego co pamiętam tylko gdy przyjdzie do pracy choć dzień w miesiącu jeśli
    cały m-c zasiłek to nie kup.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-21 15:55:47
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wiola Pikorska chwyciła pióro i napisała:
    > Z tego co pamiętam tylko gdy przyjdzie do pracy choć dzień w miesiącu
    > jeśli cały m-c zasiłek to nie kup.

    A jak będzie na zasiłku i przyjdzie do pracy na jeden dzień to co? :-)))
    W/g mnie jest tak
    -wynagrodzenie za czas choroby-koszty należą się
    -zasiłek chorobowy- nie należą się

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-02-21 16:11:56
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jacek chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > -wynagrodzenie za czas choroby-koszty należą się
    > -zasiłek chorobowy- nie należą się

    Za szybko wysłałem.To jest prawdziwe tylko przy założeniu że pracownika
    nie było ani jednego dnia w pracy w danym m-cu.
    Jeśli był choć jeden dzień koszty są.

  • 5. Data: 2003-02-24 10:44:31
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Za szybko wysłałem.To jest prawdziwe tylko przy założeniu że pracownika
    > nie było ani jednego dnia w pracy w danym m-cu.
> [...]

    dorzuce jeszcze swoje
    kup. stosuje się do wynagrodzeń i zasiłków wypłaconych przez płatnika
    w ten sposób jeżeli za czas zasiłku chorobowego należy się pracownikowi
    dodatek za wysługe lat można zastosować kup. chociaż pracownik cału m-c jest
    na zasiłku chorobowym

    Marcin