  • 1. Data: 2002-10-28 21:52:56
    Temat: Ksiazka przychodow i rozchodow - limit
    Od: "Makak" <matysekg@BEZ_SPAMU.poczta.onet.pl>

    Witam,
    Czy limit na ksiazke przychodow i rozchodow (800tys euro) jest netto, czy
    brutto?

  • 2. Data: 2002-10-30 09:37:08
    Temat: Re: Ksiazka przychodow i rozchodow - limit
    Od: "Mirosław Borodziuk" <a...@q...pl>

    > Witam,
    > Czy limit na ksiazke przychodow i rozchodow (800tys euro) jest netto, czy
    > brutto?

    A co to ma do rzeczy ? Jezeli jestes VATowcem to i tak w KPiR ksiegujesz
    wszystko netto.....

  • 3. Data: 2002-10-30 10:10:02
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Makak" <matysekg@BEZ_SPAMU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy limit na ksiazke przychodow i rozchodow (800tys euro) jest netto, czy
    > brutto?

    Netto

  • 4. Data: 2002-10-30 10:12:20
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Netto

    I upewnij się jaki kurs euro. Bo tego nie wiem jeśli w trakcie roku zbliżasz się do
    granicy.
    Za poprzedni rok jest to kurs średni NBP z 30 października, ale może się mylę i ktoś
    mnie poprawi

  • 5. Data: 2002-11-04 09:20:50
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    A czy jesli w poprzednim roku rozpoczelam dzialalnosc to limit liczy mi sie
    w calosci czy tez proporcjonalnie do ilosci miesiecy/dni?

    pzdr
    aska