  • 11. Data: 2004-03-01 22:50:40
    Temat: Re: Księga wieczysta a VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004, Jacek wrote:
    [...]
    >+ Tylko patrzeć jak za wydanie świstka o niezaleganiu też bedziemy VAT
    >+ płacić.-:)

    Chyba że "z góry". No bo inaczej to w momencie wydawania
    świstka jest on już nieważny :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-03-01 23:31:30
    Od: "Kamyk" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@c...cy> napisał w wiadomości

    > No to mamy do czynienia z usługą, a od usług się płaci-:))

    Nawet jeśli, to VAT zostanie naliczony w tym wypadku od wartości usługi, a
    nie od wartości mieszkania, a zapewniam Cię, że to spora różnica :-)

    > Tak czy
    > siak,chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy...

    Dopiero teraz na to wpadłeś :-)?

    Pzdr.
    Kamila

  • 13. Data: 2004-03-02 18:24:57
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]
    >

    > Bywa. Przyznaję bez bicia że myślałem o zakupie :(
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    Znaczy się że jeżeli po 1 maja 2004 będę chciał przekształcić
    lokatorskie prawo we własnościowe to zapłacę VAT?????

    No to mnie pocieszyliście :(((((((
    Chris

  • 14. Data: 2004-03-02 19:06:09
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Chris Gold napisał:

    > Znaczy się że jeżeli po 1 maja 2004 będę chciał przekształcić
    > lokatorskie prawo we własnościowe to zapłacę VAT?????
    >
    > No to mnie pocieszyliście :(((((((
    > Chris

    A wlasnie wyczytalem w prawnej ze bedzie okres przejsciowy jezeli
    mieszkalem przed 1 maja 2004. hurrrrraaaaa