    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiegowanie w KPiR
    Date: Mon, 13 May 2002 14:58:40 +0200

    Użytkownik qbass <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abo063$4p3$...@n...tpi.pl...
    > remanencie
    >
    > Dzieki za wszystkie odpowiedzi - ja przychylam sie (intuicyjnie) do WS,
    ale
    > moze ktos ksiegował takie zdarzenie w KPiR i moze odpowiedziec mi na pewno
    > jak z tym jest. Bo faktycznie w zasadzie to ja nie sprzedaje zdjec tylko
    > usługe: wykonanie zdjec i ich obrobka (np. komputerowa) - ale jest tak, ze
    > czasami trzeba zrobic 100 zdjec, zeby de facto 1 sprzedac. Moze ktos miał
    > już taki problem z ksiegowaniem i moze mi odpowiedziec jednoznacznie na
    moj
> [...]

    A te 100 które nie sprzedasz to wyrzucasz? Czy w koszty czy w towar trzeba
    jakoś opisać co się z tym dzieje, jakiś protokół zniszczenia. Nie można
    stwierdzić że zostału zużyte podczas wykonania usługi (jak np.klej u szewca)
    bo istnieją dalej. Tylko nie mają nabywcy czyli 0zł wartości rynkowej i idą
    do zniszczenia.
    Zobaczymy może ktoś miał też taki problem.

    WS