  • Data: 2006-02-04 21:48:43
    Temat: Re: Ksiegowosc przez www
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@W...op.pl> napisal(a):

    > Chodzilo mi bardziej o cos w stylu www.ifirma.pl gdzie dokumentacje trzyma
    > sie w domu a witryna jest raczej strona pomocna.

    No to taki program księgowy po prostu, tyle że nie instalujesz go na swoim
    komputerze. :) Pewnie dobry jak każdy inny, chociaż we mnie budzi opór
    wklepywanie wszystkich danych o swojej firmie na jakąś niewiadomo jaką
    stronę.

    > Wszyscy rozliczaja sie tylko na papierze?

    Na papierze to i tak musisz się rozliczać. :)
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl