    From: "Czynnik" <c...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiegowosc przez www
    Date: Sun, 5 Feb 2006 11:34:06 +0100

    Użytkownik "Jacek Cywiński" napisał w wiadomości

    > A w biurze rachunkowym? Też są aktualizacje.
    > Zasadnicza różnica jest prosta - z tego co widzę (rzuciłem na to oko, więc
    > mogę się mylić) To na Tobie ciąży obowiązek:
    >
    > Oni udostępniają tylko program. Bardzo wątpliwy jest "atut", że
    > zabezpieczasz przed wyciekiem informacji - to tu w internecie, jest
    > większe
    > prawdopodobieństwo wycieku, niż z biura z segregatora.
    >
    > Zaletą jest to, że masz na bieżąco dostęp do historii operacji
    > (potencjalny
    > haker też).

    Jasne, moze wyjasnie. Oczywiste dla mnie jest ze najlepszym i
    najbezpieczniejszym rozwiazaniem byloby "tradycyjne" biuro. Jednak moja
    dzialanosc jest to tylko jedna osoba (czyli ja), faktura wystawiana raz w
    miesiacu i z kosztow do odliczneia to tylko paliwo i tel kom. A problem jest
    taki ze w takiej jednosobowej dzialalnosci bardzo licza sie koszty. A biura
    czesto maja dosc staly cennik i tak samo traktuja osobe ktora wystawia jedna
    fakture na mc i 50 faktu na mc. Dlatego pomyslalem ze przy tak malej liczbie
    faktur i odliczen moze warto by bylo to samemu poprowadzic. Dlatego bylem
    cikaw czy ktos prowadzi taka forme rozliczen.

    Pozdrawiam.