  • 1. Data: 2004-07-28 10:05:09
    Temat: Księgowy/ księgowa Pozna
    Od: "Basia Kuchta" <b...@g...pl>

    Poszukuję pilnie osoby do księgowości na zastpstwo (ok. 6-7 miesięcy), pełna
    księgowość, umowa o pracę i pełen etat, spółka prawa handlowego (usługi),
    lokalizacja Centrum Poznania, wymagania : min. 2 lata doświadczenia, biegle
    Excel, znajomość symfoni i płatnika, zakres pracy: przygotowywanie
    sprawozdań podatkowych i ZUS, analiza kosztów oraz wyników finansowych
    Spółki, prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w firmie.
    Kontakt : 0501-240-939 Basia

  • 2. Data: 2004-07-28 12:09:24
    Temat: Re: Księgowy/ księgowa Pozna
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Patrząc po temacie sądziłem, że prowadzisz biuro matrymonialne dla
    księgowych.

  • 3. Data: 2004-07-28 12:19:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik /slawek:c.n. napisał:
    > Patrząc po temacie sądziłem, że prowadzisz biuro matrymonialne dla
    > księgowych.

    Małżeństwo ksiegowych? Pomyśl o obciązeniu dziedzicznym dzieci ;-)
    Nienienie... To prawie jak kazirodztwo... ;-)

    Maddy ksiegowa - żona admina

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-07-28 13:21:37
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

    > Maddy ksiegowa - żona admina
    to ciekawe ale to bardzo popularny zwiazek:)
    Lukasz
    ps. i ma zawsze superwsparcie przy kolejnej wersji platnika....