  • Data: 2003-02-12 21:23:04
    Temat: Re: Kto moze podpisac fakture?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:b282c5$ir9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Prosze zwrocic uwage, ze chodzi o osobe UPRAWNIONA
    > do ODBIORU (nie do wystawienia) FV.

    I o to dokładnie mi chodzi, o sutuację w której np. mówię doslownie koledze (nie jest
    u mnie zatrudniony, prowadzi wlasną DG) "Ja
    teraz nie mam czasu więc sam zrób ksero z tych dokumentów a fakturę weź na moja
    firmę, upoważniam cię do podpisania faktury. Jutro
    będę u ciebie to odbiorę"
    W takich sytuacjach powstawał problem czy lepiej zamarkować czy też istnieja jakaś
    specjalna forma upoważnienia (czy upoważniony
    odbieracz musi być np. pracownikiem moim pracownikiem czy nie itp...)

    Sark