    From: "Marcin Szewczyk, Wodny" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Który urząd skarbowy? Kolejna konfiguracja
    Date: Fri, 23 May 2008 01:12:42 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > No to sobie jeszcze odpowiedz, jaki adres zamieszkania podałeś
    > USowi na NIP. Podatnik ma obowiązek AKTUALIZOWAĆ dane, więc jeśli
    > zmieniłeś zamieszkanie z A na B...

    Właśnie po telefonie do US jeszcze się dowiedziałem, w sumie przez
    przypadek, bo pani akurat bąknęła o tym - że muszę zaktualizować adres
    zamieszkania. Mam obawy, że i tak jakichś formalności nie dopełnię.

    Dzięki za tą ważną uwagę, bo już prawie to umknęło.

    --
    Marcin Szewczyk, Wodny
    http://wodny.org