  • Data: 2003-04-27 13:05:46
    Temat: Re: Kupiłem pól roku temu auto....
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zarejestrowałem go .teraz mam problem co z tym 2% podatkiem?czy nie musze go
    > płacic?Jak US dowie sie ze ja kupilem samochód (uzywany).do tej pory nie
    > zaplacilem .moze oni czekaja az kwota odsetek urosnie?.Jednak głowne pytanie
    > brzmi :czy wydzial komunikacji daje w jakis sposob znac US o tym ze ja (lub
    > Kowalski kupił samochód)?

    nie ma żadnej współpracy pomiędzy tymi instytucjami, US w żaden sposób nie dowie się
    transakcji, auto możesz sprzedać bez problemu bo masz dowód rejestracyjny itd. Skarb
    państwa widocznie nie jest zainteresowany tym podatkiem. Jak nie zapłacisz to same
    plusy: US nie wie że wydatkowałeś i nie wezwie skąd pieniądze. Natomiast jeżeli by
    się
    US dowiedział to jedynie zapłacisz odsteki za zwłokę i ewentualnie kara za
    nieterminowe złożenie deklaracji PCC-1(co zresztą po roku się przedawnia)