  • 21. Data: 2005-03-21 14:58:36
    Temat: Re: Kupiony samochód i PCC
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Że pracownik banku dorabia handlując samochodami?
    > Bez żartów....

    To jest ich wewnętrzna sprawa.
    Weź pod uwagę, że oddział Dominet jest tak naprawdę "agencją" banku. I
    być może warunkiem założenia takiej agencji (oddziału banku) jest
    posiadanie działalności gospodarczej, służącej właśnie do odkupowania i
    odsprzedaży samochodów na kredyt.

  • 22. Data: 2005-03-21 14:59:09
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Przecież piszesz ze sprzedającym był autokomis, który nigdzie nie wyjechał,
    > więc się zdecyduj.

    Teraz się już czepiasz, mimo, że dobrze wiesz, o co mi chodzi.

  • 23. Data: 2005-03-21 20:05:15
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz się już czepiasz

    Raczej prostuję wypowiedź kupującego twierdzącego, że kupił od kogoś innego
    niż sprzedawca opisany na fakturze.
    Nawet już dwie wersje sprzedającego podał - obie nieprawdziwe.

  • 24. Data: 2005-03-21 20:06:29
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > To jest ich wewnętrzna sprawa.

    Może i tak, może nie, nie wiem to pytam.

> [...]
    > być może warunkiem założenia takiej agencji (oddziału banku) jest
    > posiadanie działalności gospodarczej, służącej właśnie do odkupowania i

    To wynikało z jego wypowiedzi, czy to Twoja własna wiedza?