  • 1. Data: 2005-03-14 10:15:56
    Temat: problem ze skladka na ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "jacks24" <j...@i...pl>

    Witam serdecznie

    Mam pytanie (watpliwosc) odnosnie wielkosci kwoty skladki na ubezpieczenie
    zdrowotne ktora mam wpisac w poz 102 (PIT 37).

    Zgodnie z informacja zawarta w PIT-37 kwota ta (skladka na ubezpieczenie
    zdrowotne - poz. 102) nie moze byc wyzsza niz kwota wpisana w pozycji 101
    (podatek) . I teraz zaczynaja sie "schody" czy kwota skladki na
    ubezpieczenie zdrowotne nie moze byc wieksza niz obliczony podatek (poz 99),
    czy niz podatek lacznie z doliczeniem do podatku (poz. 101)

    W moim przypadku mam doliczenia do podatku (zwrot uprzednio zaplaconych
    skladek na ubezpieczenie zdrowotne) zatem kwota w poz. 101 jest wieksza niz
    w poz. 99. i tym samym powinna ulec zwiekszeniu kwota mozliwa do wpisania w
    poz. 102

    Z gory dziekuje za pomoc