  • 1. Data: 2005-03-14 10:30:51
    Temat: Student niepracujący - DG
    Od: "KaeM" <z...@w...pl>

    Witam.
    Chciałem się dowiedzieć jak na jakich warunkach najkorzystniej będzie
    założyć DG. Jako że jestem niepracującym studentem, słyszałem o założeniu
    DG, na któregoś z pracujących Rodziców. Gdzie poczytać o wentualnych
    składkach jakie należy płacić, w jakich wysokościach i komu. Co w przypadku,
    jeżeli nie będę posiadał rachunków/faktur za zakupiony towar, który
    następnie sprzedaję?

    --
    Pozdrawiam serdecznie.
    KaeM

  • 2. Data: 2005-03-14 11:04:46
    Temat: Re: Student niepracujący - DG
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 mar o godzinie 11:30, na pl.soc.prawo.podatki, KaeM napisał(a):

> [...]
    > Chciałem się dowiedzieć jak na jakich warunkach najkorzystniej będzie
    > założyć DG. Jako że jestem niepracującym studentem, słyszałem o założeniu

    wKF: nie istnieje coś takiego jak "założenie DG na rodzica".
    W takim przypadku to rodzic rejestruje DG i to *on* jest prowadzącym DG.

    www.zus.gov.pl
    www.google.pl

    > jeżeli nie będę posiadał rachunków/faktur za zakupiony towar, który
    > następnie sprzedaję?

    MSPANC - KK - paserka :/

    --
    Pozdro... Artur Ch.