    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kupno auta na DG - jeszcze raz
    Date: Sun, 17 Jun 2007 20:58:53 -0000

    On 17 Cze, 10:00, zagloba <c...@w...cc> wrote:
    > Zakupiłem samochód od osoby fizycznej. Na umowie kupna - sprzedaży
    > oprócz swojego imienia i nazwiska zapisałem nazwę mojej firmy. I teraz
    > pytanie - czy samochód należy wprowadzać w środki trwałe, czy już nie ma
    > takiej potrzeby? Według mnie trzeba, ale moja księgowa twierdzi inaczej.

    Jesli chcesz, zeby to byl Twoj srodek trwaly (a chcesz!), to nie
    rozumiem, jak mozna tu pominac EST??
    Kazdy srodek trwaly powinien byc w niej uwzgledniony, wiec ksiegowa
    sie myli :))

    Chyba, ze pod slowem "wprowadzac" ona ma na mysli cos innego, niz
    zaewidencjonowanie pojazdu w srodkach trwalych? ;>

    Pozdrawiam,
    Jagna :)