  • Data: 2003-04-29 16:27:13
    Temat: Re: Kupno od osoby prywatnej i sprzedaż jako firma.
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też mi się tak wydaje gdyż opis dotyczy zakupu/sprzedaży a nie komisu .
    > Gdyby to trochę poprzestawiać to .......... może udało by się to nagiąć do
    > komisu .

    komis to trochę inna sprawa, po pierwsze nie umowa kupna od osoby fizycznej, a umowa
    komisu, po drugie tutaj płacisz jak skupujesz, a w komisie jak sprzedaż
    a z prowizją nie wydaje mi się że VAT od ceny netto, no bo jak funkcjonowałyby
    wszystkie firmy trudniące się np. auto - handlem, VAT od ceny netto by się z nimi
    rozprawił szybciutko...