  • 41. Data: 2005-01-17 09:04:45
    Temat: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Mój brat posiada działającego Olivetti AT (to chyba 286?)
    > 40mega dysku, 1 (jeden) mega ramu ;-)
    Aż sie łezka w oku kręci.

    > Wprawdzie nie używa, ale komputer działa jak go włączyć ;-).
    No właśnie. "Na emeryturze" to ja mam XT - toż to była maszyna.
    Ale "w akcji" najstarszy to właśnie 486.

  • 42. Data: 2005-01-17 09:44:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Maddy wrote:

    > Mój brat posiada działającego Olivetti AT (to chyba 286?)
    > 40mega dysku, 1 (jeden) mega ramu ;-)

    Normalne.. wiecej sie o prostu nie dalo...

    > Wprawdzie nie używa, ale komputer działa jak go włączyć ;-). Pisałam na
    > nim magisterkę. W Tagu ;-)

    Tag byl WSPANIALYM NARZEDZIEM do konwertowania plikow z *.chi na *.doc...

    > Czasem go właczamy żeby popatrzec jak to
    > kiedyś "640kb ramu każdemy wystarczało" ;-)
    > Jest na nim nawet legalny DOS 5.coś ;-)

    Zeby sobie popatrzyc, to ja mam dzialajace ZX-Spectrum z 16 Kb RAM

    I tez zrobilem na nim prace dyplomowa...
    (to znaczy badania symulacjne do pracy)

    Boguslaw

  • 43. Data: 2005-01-17 10:42:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    bo napisał(a):

    > Normalne.. wiecej sie o prostu nie dalo...

    A nie. Teoretycznie ma mozliwośc dołożenia do 4 mega w półmegowych
    kościach. Tak napisali w instrukcj. Wprawdzie znajomy fachowiec popukał
    się w głowę a poza tym nigdy nie próbowałam tego sprawdzić ale jednak.
    To jest markowy komputer ;-) Jak sie otworzy obudowę to pod spodem jest
    stalowa skrzynka skręcona na milion niestandardowych śrubek ;-)
    Jak raz sie mój brat zabrał za jego rozkręcanie to zrezygowal w połowie.
    Z wierzchu jest miejsce na ten dodatkowy RAM i na "koprocesor
    matematyczny" :-) Reszta jest pancerna ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813