  • 1. Data: 2005-01-12 20:45:32
    Temat: Uzyczony samochod dla DG a koszt ubezpieczenia OC
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Uzywam uzyczonego bezplatnie samochodu do celow DG. Ponosze z tym zwiazane
    koszty zakupu czesci i paliw. Co jednak z ubezpieczeniem OC. Wlasnie dobiega
    termin w ktorym trzeba wykupic nowe ubezpieczenie. Samochod jest
    zarejestrowany na osobe trzecia. Czy skoro ja go teraz uzywam, moge oplacic
    ubezpieczenie, wziaz fakture na mnie i wliczyc ja w koszty ?

    Patryk