  • 31. Data: 2005-01-14 15:31:53
    Temat: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Od: "Tomek" <t...@p...wp.pl>

    np. banki
    znam jeszcze kilka firm, gdzie tak robią

  • 32. Data: 2005-01-14 15:36:38
    Od: "michaś" <j...@w...pl>

    > Oczywiście - to powszechna praktyka. Zawsze lepiej sprzedać niż
    > wyrzucić.

    ale nie w administracji rządowej. tam obowiązują okreslone procedury

  • 33. Data: 2005-01-14 16:34:05
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > BTW, kto znajdzie ciągle pracujący 486 ??
    > Bo u mnie taki serwuje www i robi to nieźle, na łączu
    > tpsa dsl1.

    Mam w pracy conajmniej trzy. I jeden z monitorem monochromatycznym.
    I spróbują tą pracownicę przekonać że na kolorze lepiej :). Kolor nowy stoi
    obok. Ale w pudełku bo pracownica schowała.

    PawełJ

  • 34. Data: 2005-01-14 16:43:52
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Czy wie ktoś co dzieje się ze sprzętem z urzędów,
    > który jest "wyrzucany"?
    Moge ci powiedzieć co dzieje się z komputerami z urzędów gmin.
    Idą na inne stanowiska. Komputery 386 i 486 (wielka rzadkość ale jednak
    jest) czasem jest sprzedawana . Czasem zostawiane są na wszelki wypadek na
    części. Czasem idą do szkół na lekcje informatyki jako modele do pokazywania
    dysków, flopów itd. Ale nigdy nie giną bez śladu. Zawsze jest to "na
    papierze".
    Komputery nowe, czyli takie które mają chociaż pentium 120 i 32 ramu są
    używane. Ich się nie wyrzuca. Ich się przesuwa na inne stanowiska.

    Natomiast to co wymyślił US to wielka bzdura. Czy ktoś wie jakich programów
    używają?

    --
    PawełJ

  • 35. Data: 2005-01-14 20:41:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello michaś,

    Friday, January 14, 2005, 4:36:38 PM, you wrote:

    > ale nie w administracji rządowej. tam obowiązują okreslone procedury

    Jasssne... A dzieci znajduje się w kapuście.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2005-01-14 21:41:33
    Od: "michaś" <j...@w...pl>

    > Jasssne... A dzieci znajduje się w kapuście.

    Jak masz dowody to zgłoś do prokuratury, a jak nie to nie rzucaj pomówień

  • 37. Data: 2005-01-14 21:45:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello michaś,

    Friday, January 14, 2005, 10:41:33 PM, you wrote:

    > Jak masz dowody to zgłoś do prokuratury, a jak nie to nie rzucaj pomówień

    Pomówień? Wskaż choć jedno, które dałoby się tak zakwalifikować. Ale
    najpierw pogadaj z prawnikiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2005-01-14 22:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >+
    >+ Jasssne... A dzieci znajduje się w kapuście.

    Moment.
    Primo: "lepiej sprzedać czy wyrzucić" ? Dla mnie odpowiedź
    wydaje się być jasna... ;)
    Secundo: "na procedurę może znaleźć się inna procedura".
    Niemniej - nadal jest to procedura.
    Przykładowo: przed 1.V.2004 istniała "procedura wachlowania
    wskaźnikiem VAT" - mogł ktoś mieć coś przeciw ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 39. Data: 2005-01-16 13:21:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005 11:41:53 +0100, "Bzooo" <z...@e...net.pl>
    wrote:

    >BTW, kto znajdzie ciągle pracujący 486 ??
    U mnie dziala 386 :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 40. Data: 2005-01-17 08:38:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    WAM napisał(a):

    > U mnie dziala 386 :)

    Mój brat posiada działającego Olivetti AT (to chyba 286?)
    40mega dysku, 1 (jeden) mega ramu ;-)
    Wprawdzie nie używa, ale komputer działa jak go włączyć ;-). Pisałam na
    nim magisterkę. W Tagu ;-) Czasem go właczamy żeby popatrzec jak to
    kiedyś "640kb ramu każdemy wystarczało" ;-)
    Jest na nim nawet legalny DOS 5.coś ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl