  • Data: 2011-01-07 02:00:34
    Temat: Re: Łącze internetowe w KUP?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.01.2011 00:15), Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    > IMHO "prywatny" w rozumieniu "osobisty" może być używany, ale wyłącznie
    > w przypadkach, kiedy stanowi zaprzeczenia dla określeń "publiczny",
    > "państwowy", "komunalny".

    SJP uważa inaczej:
    prywatny
    1. <<stanowiący czyjąś osobistą własność>>
    2. <<niepodlegający państwu ani żadnym instytucjom publicznym>>
    3. <<dotyczący czyichś spraw osobistych i rodzinnych>>

    Z tego co wyżej napisałeś, wynika że uznajesz tylko znaczenie #2, kiedy
    my dostrzegamy także znaczenie #3 (oraz #1 też mi pasuje do
    rozgraniczenia prywatny-służbowy).

    Wydaje mi się że trochę się zakałapućkałeś w tych rozważaniach na temat
    słowa prywatny. Szczerze mówiąc - nie rozumiem z tego (między innymi z
    tego co wyciąłem) ni słowa, ale podskórnie czuję że się z Tobą nie
    zgadzam :).

    p. m.