  • Data: 2015-01-14 00:14:26
    Temat: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2015, Liwiusz wrote:

    > Generalnie rozważam mieszkania z jakimś sensownym systemem grzania,
    > a nie z piecykami na prąd.

    A widzisz jakiś sensowny powód, dla którego "sensowny system grzania"
    miałby mieć odmienne regulacje w przepisach, niż mieszkanie ogrzewane
    czy to prądem czy piecami węglowymi?
    Bo ja nie.
    Pierwszym z brzegu przeciwwskazaniem jest właśnie fakt wprowadzania
    podzielników, które m.in. miały służyć ograniczaniu zapędów takich
    jak opisane wyżej.

    pzdr, Gotfryd