    Date: Fri, 16 Jan 2015 09:48:42 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    <m92vum$rtc$1@node2.news.atman.pl> <m93203$hl5$1@node1.news.atman.pl>
    <m93brr$scv$1@node1.news.atman.pl> <m93hnn$3c1$1@node1.news.atman.pl>
    <m93njh$a5g$1@node1.news.atman.pl> <m93qrt$ohf$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501140011420.3308@quad>
    <m9567h$s2s$2@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501152303390.1340@quad>
    <m99f58$inb$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501160255130.1340@quad>

    > On Thu, 15 Jan 2015, Liwiusz wrote:
    >
    > <współczynniki>

    > To prawda.
    > Z drugiej strony, solidna izolacja redukuje znacznie te różnice,
    > rośnie rola ciepła wynoszonego wietrzeniem.

    Co do tych współczynników, to jest to o tyle kontrowersyjne że są
    przeciwwstawne opinie co do tego w którą stronę powinien ten
    współczynnik działać i obie są jakoś uzasadnione.

    > To też prawda.
    > Ale "goły ryczałt"*może* stanowić problem.
    > Był (chyba na .prawo) niedawno wątek z mieszkaniem zawilgoconym
    > aż do zagrzybienia - ci lokatorzy niewątpliwie "wykorzystaliby"
    > możliwość "darmowego wietrzenia", nie wątpię.
    > Pytanie czy pozostali są chętni do współpłacenia;)

    Czy grzyb w mieszkaniu nie jest bez wpływu dla kondycji mieszkania
    sąsiedniego?

    I tak źle i tak niedobrze. Goły ryczałt ma sens wtedy kiedy wspólnota
    jest mała i Grzybowska może Malinowskiej zwrócić uwagę że znowu
    wietrzyła bez zakręcenia kaloryfera. Ale z drugiej strony zdrowiej
    zarówno dla ludzi jak i dla budynku jest wietrzyć i grzać, niż grzać i
    nie wietrzyć bądź wietrzyć i nie grzać.

    p. m.