    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 17 Jan 2015 23:39:26 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    <m92vum$rtc$1@node2.news.atman.pl> <m93203$hl5$1@node1.news.atman.pl>
    <m93brr$scv$1@node1.news.atman.pl> <m93hnn$3c1$1@node1.news.atman.pl>
    <m93njh$a5g$1@node1.news.atman.pl> <m93qrt$ohf$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501140011420.3308@quad>
    <m9567h$s2s$2@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501152303390.1340@quad>
    <m99f58$inb$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501160255130.1340@quad>
    <54b8d06a$0$701$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 16 Jan 2015, m wrote:

    > Czy grzyb w mieszkaniu nie jest bez wpływu dla kondycji mieszkania
    > sąsiedniego?

    Grzyb "od zimna" raczej rozplenia się na ścianach zewnętrznych.
    Do sąsiada to on łatwo nie przedyfunduje.

    Co do uwag "ogólnych" oczywiście się zgadzam - każdy z tych kijów ma
    dwa końce. Ale że przy ogrzewaniu jest WYJĄTKOWO łatwo o nadużycia,
    to IMVHO niechęć do ryczałtów jest uzasadniona.

    WNIOSEK: najzdrowiej jest przejść na... piece opalane węglem, drewnem
    lub czymś podobnym.
    Powód główny: taki piec wymaga powietrza.
    W odróżnieniu od gazu produkty "półspalenia" nie są "czyste" (z drobnym
    wyjątkiem niżej[->1]) i działają na nerwy palaczowi, całkiem motywacyjnie.
    <humor, mode czarny>
    Palący musi więc jakoś te powietrze wpuścić albo sam się udusi (o ile
    nie otruje tlenkiem, jeśli odetnie dopływ powietrza "w trakcie"[1]),
    co w pewien sposób problem niewietrzenia rozwiązuje :>
    </humor>

    pzdr, Gotfryd