  • Data: 2008-05-06 21:44:41
    Temat: Re: Laptop na firmę z UNII (UK, IRLANDIA)
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:fvqfof$fa0$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A dlaczego nie?
    > Zależy tylko jaka cena. Być może trzeba będzie amortyzować.

    Cena - dużo lepsza niż w Polsce, zamiast 4000 brutto - 2700 brutto w UK.
    Może troche droższy, ale będe się starał nie przekroczyć netto 3500 zł
    (jestem VAT-ovcem). Ale nie mam europejskiego NIP-u.

    Czy potrzebne jest tłumaczenie faktury ? I NIP-europejski ?

    > Będe miał fakturę, rachunek, pytanie czy to zaakceptują nasi
    >
    > Co zaakceptują i jacy nasi?
    > A to będzie wewnątrzwspólnotowe nabycie?

    Jak najbardziej, firma jest w Polsce zarejestrowana.

    DD