  • 11. Data: 2011-08-05 15:36:16
    Temat: Re: Leasing osobowego - FV za udzielenie informacji organom ścigania - VAT do odliczenia 60% czy 100%?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 22:57:25 +0200, Piotrek

    >Jak szukałem leasingu dla siebie to sprawdzałem między innymi cenniki i
    >kilka firm wystawiało (bardziej to była reguła niż wyjątek).
    Przepraszam za duuuze opoznienie. Tak mi sie wydawalo ze jest to
    regula, oto przyklady, we wszystkich oplata wynosi 50 zl netto:

    http://www.pekaoleasing.com.pl/pOE73Tvit
    IV INNE CZYNNOŚCI
    7 Udzielenie informacji na żądanie policji, straży miejskiej
    lub innych uprawnionych organów . 50 zł

    http://www.bre-leasing.pl/obsluga_umow/oplaty_prowiz
    je/
    30. Udzielenie pisemnej informacji na wniosek organów ścigania i
    organów administracji o użytkowniku pojazdu, którym dokonano
    wykroczenia 50 PLN

    http://www.toyotaleasing.pl/_files/LFS_080801_wzor_t
    abeli_oplat.pdf
    19.
    Udzielenie na wniosek organow .cigania lub organow administracji,
    pisemnej informacji o u.ytkowniku pojazdu, ktorym dokonano
    wykroczenia lub przest.pstwa (dotyczy rownie. nieuregulowania
    op.at za postoj/parking)
    50,00 PLN

    http://www.rl.com.pl/index.php?page=tabela
    http://www.rl.com.pl/pub/Tabele_oplat/Tabela_oplat_i
    _prowizji_-_Leasing.pdf
    Udzielenie pisemnej informacji na wniosek organów ścigania i organów
    administracji o użytkowniku pojazdu, którym dokonano wykroczenia oraz
    udzielenie pisemnej informacji innym podmiotom o użytkowniku pojazdu,
    który spowodował podstawę naliczenia innej opłaty pod jakimkolwiek
    tytułem
    50 zł

    http://www.ikb-leasing.de/pl/informationen/gebuehren
    _provisionen/index.jsp
    http://www.ikb-leasing.com/pl/informationen/gebuehre
    n_provisionen/tarife_pl.pdf
    17.
    Udzielenie na wniosek organów ścigania lub organów administracji
    pisemnej informacji o użytkowniku pojazdu
    50 zł za każde pismo

    WAM