  • Data: 2009-02-09 22:18:51
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > Osoby bezpłodne do piachu? Osoby z chorobami dziedzicznymi, które z tego
    > powodu też nie chcą mieć dzieci, j/w?

    Nigdy nie miałem aspiracji, ażeby "ratować świat".
    Natomiast zawsze wzbudzało moją irytację "ratowanie świata" na mój koszt.

    Bez względu na sposób rozwiązania problemu, zawsze znajdą się osoby
    nieprzystosowane społecznie lub w jakiś sposób dysfunkcjonalne, które
    będą wymagały dodatkowego wspomagania.

    I to jest rola pomocy społecznej - realizowanej na poziomie lokalnym (a
    nie centralnym)!

    Natomiast należy rozróżnić dodatkowe wspomaganie od prawie całkowitego
    ubezwłasnowolnienia w zakresie zapewnienia sobie takiej przyszłości, za
    jaką bezpośrednio zainteresowany miałby życzenie zapłacić (np.
    inwestując w *dobrowolne* fundusze emerytalne).

    Proste?

    Piotrek