  • Data: 2008-12-29 21:50:08
    Temat: Re: Likwidacja firmy i remanent
    Od: munenori <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W sumie chemia serwisowa poszla,zostal preheater i box serwisowy do
    se,do tego kable,ktore musialem dokupic.
    Dzisiaj bylem w US,zlozylem trzy papierki-NIP3,zawiadomienie o
    likwidacji firmy i zawiadomienie o spisie z natury na
    31.12.2008-wszystko zostalo przyjete.
    Znowu znajoma mi powiedziala,ze stan remanentu powinien byc
    zerowy,poniewaz materialow brak.
    Zaczynam sie juz gubic,zrobie jakis kawalek spisu w sylwka i zobaczymy