  • 11. Data: 2004-06-30 06:02:41
    Temat: Re: Lista płac 2004+ PIT 11 w Excelu
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Jakby się pan choć trochę znał na Excelu to wiedziałby pan,że Excel potrafi
    > sobie poradzić nawet z liczeniem zwolnienia lekarskiego, no ale jeśli ktoś

    Nie watpie. Z tym ze do czasu az pojawi mu sie niebieski ekran i
    straci polowe informacji.

    Student informatyki napisze w kilka dni program w PERLU, oparty na
    bazie danych, z interfejesem WWW, o niebo lepszy i
    pracujacy na legalnym sofcie ktory jest poza zasiegiem najemnikow Microsoftu.

    Nie mowie tu o znajomosci prawa - to trzeba znac rowniez do
    konstrukcji arkusza.

    Ale zostawmy ten temat. Kazdy woli swoje zabawki.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 12. Data: 2004-07-01 10:57:08
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojciech P. Chojnacki pisze:

    > do
    > itp.).
    >
    > Wow!!! Takie rzeczy to mój syn w pierwszej gimnazjum robi...
    >
    > Excel tańczy od profesjonalnego softu? Buhahaha

    Chyba jednak w ogolnym rozrachunku tak...

    Boguslaw