  • Data: 2003-09-10 17:15:31
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zauroczony kolorowym ekranem fart napisał:
    > A tak w ogóle . .... to lecę bawić się tym cholernym programem ...........
    > Niech będzie przeklęty ten, kto robi programy bez konsultacji z
    > ostatecznymi odbiorcami.

    Już tak mocno nie narzekaj.Nowy jest znacznie lepszy od starego.Widać w nim
    kawałek programu,a nie zwykły edytor.
    Odkryłem,że nawet w przypadku zmian w kartotekach ubezpieczonych lub
    płatników,sam dokonuje zmian po sporządzeniu odpowiedniego dokumentu.
    To już jest jakiś postęp.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Jak chcesz się do mnie odezwać to skreśl "spam" z adresu