    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Date: Thu, 3 Feb 2005 22:47:58 +0100

    > Nie chcę się teraz wypowiadać co do meritum sprawy (przedstawiłeś ją
    trochę
    > zwięźle), ale będę się upierał żeby wytykać każde błędy proceduralne - one
    > naprawdę mają duże znaczenie. Żadna Izba nie może utrzymać decyzji, przy
    > wydawaniu której organ pierwszej instancji nie dopilnował procedury z
    > Ordynacji. No i przeraziło mnie to "postępowanie wyjaśniające" - to trwało
    > przed wszczęciem postępowania podatkowego czy w jego trakcie? W Ordynacji
    > podpada to od biedy tylko pod "czynności sprawdzające". Ale w trakcie
> [...]

    No dokladnie ale zeby pojsc do izby to musi najpierw byc decyzja :)
    Genralnie to bylo tak ze najpierw dostalem pismo ze moge przyjsc i w ciagu
    sieniu dni zapoznac sie z materialem oraz ze moge wnies wyjasnienia poczym
    zostanie wydana decyzja To bylo jakis miesiac moze troske krocej:) przed
    doreczeniem (a nawet data wydania) mi "Postanownienia o wszczeciu
    postepowania podatkowego za 2001,2002 i 2003 :) Generalnie irytuje mnie to
    troszeczke :) 2 razy wzywali mnie zeby udostepnil im konta (za pierwszym
    razem napisalem ze nie mam wyciagow i jest to dla mnie zbyt wielkim
    obciazeniem zeby je uzyskal. Za drugim podejsciem juz sprecyzowali ze moge
    im napisac upowarznienie na pismie (za pierwszy razem sadzilem ze bede
    musial placic za to) Co ciekawe pierwsze wezwanie dot. konta zostało mi
    doręczone tydzien przed doreczniem "postanowienia o wszczeciu postepowania"
    Chociaz w tym przypadku to mogla byc wina poczty (zostaly oba pisam wyslane
    tego samego dnia) A czy przypadkiem nie powinno byc tak ze dopuki mi nie
    dorecza oinformacji o wszczeciu postepowania to nie powinienem dostawac
    innych wezwan itp?? Przeczytałem troszeczek OP i w tym rozdzial "Doreczenia"
    i z mojej lekturki wynika ze wszystko sie zaczyna od doreczenia pisma o
    wszczeciu postepowania. (i ze liczy sie data odbioru :)

    Pozdrawiam
    Karol