    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ludzie to są jednakowoż głupie ;-)
    Date: Tue, 26 May 2009 18:22:13 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 26 maj 2009 16:43
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0905261629220.3836@quad>):

    > Mniej korzystny dla tych bogaczy, którzy:
    > - są uczciwi
    > - zarabiają jeszcze (!) za mało, aby opłacało się wytransferować zysk
    > do innego kraju i wzbogacić tamten budżet.

    No wiesz, w Szwecji podobno są jeszcze większe obciążenia podatkowe, niż u
    nas, a żyje się tam o wiele porządniej i przyjemniej i nawet kilku
    wyjątkowo bogatych bogaczy mają na pokładzie, którzy jakoś nie uciekają na
    żadne Wyspy Kaczka-Kaczka, gdzie mieliby raj podatkowy.

    > I dla budżetu to PRZESTAJE być korzystne!

    Oczywiście. Nie można przeginać, to wiadomo. Ale poprzedni system nie wydaje
    mi się jakoś specjalnie dużo mniej korzystny niż obecny. Ci bogatsi, co im
    się opłaca uciekać, jak piszesz, i tak się łapią już pod nowy próg.

    --
    Tristan