    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Magazyn i KPiR
    Date: Thu, 2 Aug 2007 12:38:51 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 01 Aug 2007 18:39:43 +0200, mk napisał(a):

    > wg mnie to kolumna 14 - pozostałe wydatki.

    Nie do końca. Materiały podstawowe (czyli wg uproszczonej definicji te
    które wchodzą w skład wyrobu końcowego) w kolumnę 10 razem z towarami. W
    twoim wypadku klej biurowy do 14, klej do butów (gdy jesteś szewcem) do
    10. Była kiedyś interpretacja US, że np dla firmy doraczej materiałem
    podstawowym jest papier do ksera.