    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Magazyn i KPiR
    Date: Fri, 3 Aug 2007 08:54:48 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 02 Aug 2007 16:19:09 +0200, Anxy napisał(a):

    > No dobrze ale jak rozliczać ten przytoczony klej do butów? Wystawiam FV (bo
    > sprzedaję usługi tylko firmom) za wykonaną usługę i wymienione w urządzeniu
    > części, nie mogę przecież tam wpisywać 1 g smaru, czy 1 cm taśmy? Czy
    > zdejmuję to dowodem wewnętrznego rozchodu?

    Tak jak napisał tommyz nie masz obowiązku "prowadzenia" formalnego magazynu
    i tym samym wystawiania dokumentów magazynowych. Dopóki jakiemuś
    kontrolerowi nie wyjdzie, że do naprawy 10 par butów zużyłeś 10 kg kleju
    nikogo to nie zainteresuje.
    Na swojej fakturze sprzedaży piszesz po prostu "naprawa butów". Co najwyżej
    w wypadku materiałów o większej wartości warto na odwrocie faktury
    zakupowej opisać przeznaczenie np. "na cele umowy nr NNN z firmą XXXX".
    Jest to potrzebne tylko po to żeby samemmu potrafić odpowiedzieć na
    pytania kontroli przykładowo po 5 latach.