eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMajątek osobisty a wspólność majątkowa - kto kupi mieszkanie - żona czy małżeństwo ? › Re: Majątek osobisty a wspólność majątkowa - kto kupi mieszkanie - żona czy małżeństwo ?
  • Data: 2010-11-10 13:28:04
    Temat: Re: Majątek osobisty a wspólność majątkowa - kto kupi mieszkanie - żona czy małżeństwo ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl> wrote in message
    news:ibcj4g$c5j$2@inews.gazeta.pl...

    > ale kupic musi na siebie do majatku odrebnego, co wyrazie w akcie notarialnym
    > powinno byc zaznaczone, ze kupuje z majatku odrebnego do majatku odrebnego, a
    > dopiero po tym fakcie wnosi je do majatku wspolnego.

    No to jednak napiszę o interpretację, bo jak pytałem się na
    infolinii podatkowej (800 055 055) - to babeczka powiedziała, że żona
    nie może kupić "na siebie", bo wszystko co kupuje będąc w związku,
    staje się wspólne (oczywiśnie nie mamy żadnej intercyzy).

    Dzięki za podpowiedzi,
    Pozdrawiam,
    Aleksander.