    From: m_kola <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Mała Księgowość" Rzeczpospolitej i fakturowanie
    Date: Thu, 24 Apr 2008 23:07:23 -0700 (PDT)

    sf.googlegroups.com>:

> [...]
    > -- nie zapłaciłes ani złotówki za wsparcie...
    >
    > Więc nie miej pretensji do dyskutantów, że nie odpowiadaja wprost na
    > _niezadane_ pytania, nie miej pretensji, że odpowiadają w ogóle...

    > Z jakiej to dziedziny -- chciałbym pewnie zadac pytanie, ale nie bardzo
    > jeszcze wiem jakie :)
    >
    > Czy to Ci czegos nie przypomina?

    > Na prawdę uważasz, że podołasz?
    >
    > To dlaczego nie zrobiłeś tego, o czym pisał Jarek (3000 postów) :)

    > Wiesz, ja bym się na Twoim miejscu do programu nie przywiązywał -- co z
    > tego, ze wiesz jak to zrobić, skoro nie wiesz dlaczego tak masz zrobić.

    Kolego, nie mam pretensji do nikogo a tym bardziej, że odpowiada.
    Uważam, że podołam, czy Ty zakładając firmę masz od razu wszystkie
    przepisy i kwestie prawne rozwiązane i gotowe odpowiedzi w głowie?
    Uważam, że podołam bo ciągle się uczę, uczę się bo zadaję pytania i
    czytam.
    Dlaczego tak mam zrobić? Tego też się dowiem, prędzej czy później
    jednak na razie muszę się z papierami wyrobić w czasie i dlatego
    pytam, chociaż może nie do końca wiem jak zadać pytanie.
    Widzę, że dyskusja zeszła na najeżdżanie na mnie przez starych
    wyjadaczy bo pojawił się jeden zielony co czegoś nie wie. Nie na tym
    to wszystko drodzy Państwo polega. Gdyby każdy miał zaprzestać
    działania bo czegoś nie wie to bylibyśmy w epoce kamienia łupanego.
    Proponuję zatem aby dyskusja wróciła na właściwy tor, jeśli nie
    chcecie dać rybki to podajcie wędkę. Odeślijcie do konkretnej lektury
    a nie każcie czytać 3000 postów bo nie wierzę, aby ktokolwiek z Was to
    zrobił za jednym razem.