  • Data: 2009-08-01 11:14:39
    Temat: Re: Mandat za błą w deklaracji VAT
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego zaraz dwa razy, zakładasz że dwie osoby w biurze były
    > odpowiedzialne?
    > Popatrz na to tak: jak pasażer jedzie bez pasów, to mogą być dwa
    > mandaty (bo dwie osoby odpowiadają za zapięcie pasów i - odpowiednio
    > - dopilnowanie zapięcia).
    > Rzeczywiście nie ma regulacji, że powinien zostać wymierzony jeden
    > mandat i podzielony na pół :> (ale na zdrowy rozum tak powinno
    > następować karanie - niższymi wymiarami mandatu).

    W pewnym sensie masz rację, tylko że dziwne jest dla mnie to w sytuacji,
    jeżeli firmę rozlicza biuro rachunkowe i dostaje ono dwa wezwania od dwóch
    wspólników S.C.. Następnie jako "wystawca" błednej deklaracji, czyli osoba z
    biura rachunkowego, idzie z oboma wezwaniami do US i tam dostaje dwa
    mandaty.

    Pozdrawiam
    Jarek

    4295 (20090731) __________