  • 1. Data: 2004-07-28 11:05:58
    Temat: Materiały a usługa
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl>

    Witam

    KPiR+VAT memoriał
    Świadczę usługę - naprawa jakiegoś urządzenia.
    Do naprawy lub montarzu urządzenia kupuję jakąś część.
    Czy w fakturze wystarczy napisać: naprawa urządzenia X (bez
    wyszczególniania zakupionych do naprawy części),
    a w koszty (kol. 10 KPiR) po prostu wpisać zakup materiałów
    (faktura oczywiście odpowiednio opisana).
    Czy trzeba prowadzić jakąś ewidencję materiałów, co jak zostanie
    mi jakaś część - może być zaliczona w koszty w miesiącu zakupu?

    pozdrowienia

    ---------------
    Roman Wantola

  • 2. Data: 2004-07-28 13:19:26
    Temat: Re: Materiały a usługa
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

> [...]
    > Czy trzeba prowadzić jakąś ewidencję materiałów, co jak zostanie
    > mi jakaś część - może być zaliczona w koszty w miesiącu zakupu?
    Istotne pytanie! U mnie sa te same watpliwosci.
    Szauek

  • 3. Data: 2004-07-29 06:31:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Szauek pisze:

    > Istotne pytanie! U mnie sa te same watpliwosci.
    > Szauek

    Tylko ze do wrozki...

    A u madzi ostatnio zdolnosci wrozbiarskie sie oslabily..

    Boguslaw.

  • 4. Data: 2004-07-29 08:04:37
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jul 2004 08:31:47 +0200, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> wrote:

    >Tylko ze do wrozki...
    >
    >A u madzi ostatnio zdolnosci wrozbiarskie sie oslabily..

    Jakich danych brakuje, żeby nie trzeba wróżyć?

    Roman Wantola