  • 1. Data: 2003-11-27 17:58:01
    Temat: Mniej za listopad
    Od: "yba" <y...@N...pl>

    Witam.
    Czy dobrze rozumiem?
    Zapłacony jutro ZUS za listopad będę mógł rozliczyć w deklarcji PIT5 za
    listopad a to troszkę obniży "podwójny" podatek za ten miesiąc.

    1-os. DG, KPiR, memoriał, (ale ZUS zawsze kasowo),VAT

    Y B A

  • 2. Data: 2003-11-27 18:34:10
    Temat: Re: Mniej za listopad
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003, yba wrote:

    >+ Witam.
    >+ Czy dobrze rozumiem?
    >+ Zapłacony jutro ZUS za listopad będę mógł rozliczyć w deklarcji PIT5 za
    >+ listopad

    IMO dobrze :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-27 21:22:24
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl>

    > IMO dobrze :)

    Nie chcąc zasmiecać grupy osobnym wątkiem dla tak
    banalnego pytanka - zadam je tutaj, bo też dotyczy PIT-a 5 za listopad ;-)

    Jak powszechnie wiadomo zaliczkę "za listopad" placimy do 20 grudnia
    mnożąc otrzymaną kwotę x2.
    Pytanie:
    czy jedynym śladem na papierze, ze zaplacilem 2x wiecej
    jest kwata na dowodzie przelewu?
    Czy NIGDZIE, ale to NIGDZIE na PIT-5 nie ma sladu, ze cos sie mnozy x2?

    Dzieki!

    latet

  • 4. Data: 2003-11-27 21:46:19
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-27 22:22, Użytkownik latet napisał:
    > Czy NIGDZIE, ale to NIGDZIE na PIT-5 nie ma sladu, ze cos sie mnozy x2?

    Jest. W nagłówku PIT 5 (przed częścią A) jest coś takiego:

    "Terminy składania:
    Za miesiące od stycznia do listopada - do dnia 20 każdego miesiąca za
    miesiąc poprzedni (zaliczkę za grudzień w wysokości należnej za listopad
    uiszcza się w terminie do 20 grudnia, bez składania deklaracji)."

    Tomek

  • 5. Data: 2003-11-27 23:47:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003, latet wrote:
    [...]
    >+ czy jedynym śladem na papierze, ze zaplacilem 2x wiecej
    >+ jest kwata na dowodzie przelewu?
    >+ Czy NIGDZIE, ale to NIGDZIE na PIT-5 nie ma sladu, ze cos sie mnozy x2?

    wKF: na PIT-5 nie ma żadnego śladu że cokolwiek *zapłacono*, na to
    zawsze jest "kwota na dowodzie przelewu" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2003-11-28 11:19:09
    Od: buźka<p...@p...fm>

> [...]
    > jest kwata na dowodzie przelewu?
    > Czy NIGDZIE, ale to NIGDZIE na PIT-5 nie ma sladu, ze cos sie

    ja zawsze wpisuje w rubryce "Kwota do zapłaty" (no i troche poza nia)
    przy podatku np.10zl: "2*10=20" nikt nigdy sie o to nie rzucal:)

    -> http://usenet.pomocprawna.info