  • 1. Data: 2003-11-13 03:57:43
    Temat: Modyfikacje VAT ("od niepotwierdzonych") w Sejmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...a nuż coś z tym zrobią:

    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/opisy/1876.htm

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-13 07:34:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, bubassss wrote:

    >+ > ...a nuż coś z tym zrobią:
    >+ >
    >+ > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/opisy/1876.htm
    >+
    >+ strona niedostepna ;-(

    To widzę 2 możliwości:
    1. trzyma coś w cookies i trzeba wejść przez link. Sprawdziłem,
    odpada (mam 3 przeglądarki :) a *na pewno* nie przeglądałem
    tego w IE, więc nie mógł mieć cooka...)
    2. twój provider/firma/ktoś_tam założył na firewalu regułę
    tnącą niestandardowe porty. Krótko mówiąc - nie masz dostępu
    do Internetu jako takiego a co najwyżej tylko do pewnych
    wybranych usług.
    3. wariacja ww., masz ustawione proxy na serwer proxy który
    sobie z ww. adresem nie radzi; spróbuj na chwilę proxy
    wyłączyć - jak masz "przymusowe proxy" i jednocześnie
    serwer cię nie puszcza to wniosek jak w 2. :)

    Reklamacja nie do mnie, link jest dobry :)
    Jak widać z linku jest to HTTP po porcie 8010, a standard
    to nie jest :) (http: port 80, cache: 8080), ale osobiście
    popieram takie "wystawianie" (znakomicie rozwiązuje podział
    na funkcje z jednego adresu :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-11-13 11:38:23
    Od: "bubassss" <1...@w...pl.NO>

    > ...a nuż coś z tym zrobią:
    >
    > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/opisy/1876.htm

    strona niedostepna ;-(
    b.

  • 4. Data: 2003-11-14 07:46:24
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > ...a nuż coś z tym zrobią:
    >
    > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/opisy/1876.htm

    COŚ muszą z tym zrobić bo obecne przepisy są niedopuszczalne w kraju będącym
    członkiem UE.