  • Data: 2003-05-06 10:16:51
    Temat: Re: Moment sprzedazy przy wysylce
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]

    Przejrzalem archiwum i znalazlem kilka pytan o sprzedaz wysylkowa, ale nie
    zauwazylem odpowiedzi na gnebiace mnie pytania. Mam KPiR + VAT bez kasy.
    1. do rejestru sprzedazy VAT wpisuje z data wplywu pieniedzy na konto
    - to jest chyba dosc jednoznacznie okreslone.
    2. czy do KPiR moge ksiegowac z ta sama data?
    3. do pobrania doliczam koszty wysylki dokladnie w wysokosci pobranej przez
    poczte. Ksiegujac sprzedaz w ciagu miesiaca z rozbiciem na moja
    (opodatkowana) i koszty wysylki (zwolnione) "sprzedaje" uslugi pocztowe, na
    ktore fakture dostane dopiero na koniec miesiaca. Czy nie ma w tym bledu?
    Andy