  • 1. Data: 2003-08-28 12:00:36
    Temat: NFZ - zestawienie o składkach na ubezpiecz zdrowotne
    Od: "Agnieszka Z" <a...@i...pl>

    Proszę podajcie mi gdzie znaleść wzór zestawienia do NFZ o obniżeniu za
    pracowników składki na ubezpieczenie zdrowotne do wysokości naliczonego
    podatku, wcześniej takie informacje przesyłałam do kasy chorych.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-08-28 23:30:47
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka Z" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę podajcie mi gdzie znaleść wzór zestawienia do NFZ o obniżeniu za
    > pracowników składki na ubezpieczenie zdrowotne do wysokości naliczonego
    > podatku, wcześniej takie informacje przesyłałam do kasy chorych.

    Witaj.
    Zapytaj www.google.pl

    Było całckiem niedawno.

    > Opracowano wzór przesyłanej informacji.
    > Uchwałę Nr 153/2003 z dnia 25 lipca 2003 r. Zarządu Narodowego Funduszu
    Zdrowia
    > można znaleźć na

    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=3&dzialnr=
    5&artnr=163&b=1&szukana=uchwała