  • 1. Data: 2003-08-28 07:58:31
    Temat: zmiana adresu a dane na Fakturze
    Od: ika <i...@i...pl>

    Witam,
    Zglosilam zmiane adresu (siedziby) firmy 22 lipca br.,
    nowy wypis z EDG otrzymalam dwa dni pozniej, jednak
    z data wlasnie 22 lipca.
    Problem w tym, ze wlasnie tego dnia wystawilam trzy
    faktury, a oprocz tego dostalam kilka faktur kosztowych.
    Czy powinnam wystawic noty korygujace, czy w przypadku
    moich faktur - faktury korygujace?

    Pozdrawiam,
    Ika

  • 2. Data: 2003-09-02 08:04:04
    Temat: Re: zmiana adresu a dane na Fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003, ika wrote:

> [...]
    >+ Problem w tym, ze wlasnie tego dnia wystawilam trzy
    >+ faktury, a oprocz tego dostalam kilka faktur kosztowych.

    Przyznam że oczekiwałbym iż skoro zgłosiłać że *już*
    zmieniłaś adres to będziesz używać nowego... !

    >+ Czy powinnam wystawic noty korygujace, czy w przypadku
    >+ moich faktur - faktury korygujace?

    Nie ma chętnych... ja powiem tak: "na wszelki wypadek"
    bym wystawił !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)